Chyť a pusť

Druhá výprava do Leštiny 07-09.10.2011

09.10.2011 21:11

Zdar všem,

v pátek dovolená a šupky do Leštiny.Celý týden se řádně připravujeme a nemůžeme se dočkat pátku až se zabivakujeme,zakrmíme a nahodíme pruty.Jsme na místě,snášíme věci od nově udělaného srubu na kterém se pilně pracuje,aby rybáři měli ještě krásnější zázemí pro čas který tráví u Vaška na rybách.První pelety a boilie dopadají na hladinu,rozbalujeme bivak,stojany a pruty a šup s montážema do vody. Vypadá to,že z rybníku snad někdo odnesl všechny ryby,do večera ani ploutev,ale jakmile se začalo šeřit,voda začala ožívat. A je to tady,cívka mého navijáku odvíjí a po záseku tuším,že to nebude žádné mimčo.Lisec 74cm,krásná,zdravá ryba.Pak se stalo něco k čemu jsem dostal potvrzení až druhý den.Záběr,cívka odvíjí jako zblázněná,sekám a to co je na druhé straně prutu nekompromisně maže pryč,nejde to zastavit.Ha a náhle to zastavilo,ale nejde s tím hnout.že by sumík.Když jsem se ptal na dravce,tak o sumci nikdo neřekl ani slovo.No nic,pokouším štěstí a zkouším tahat,ale marně.Vracím prut do stojanu a uvidíme.Asi po půl hoďce opět zazní příposlech a já mažu k prutu.Marně,to není možný,opět se snažím s tím neznámým lomcovat a odlepit ho ode dna,jojojo,navíjím,prut je onutý jako prase.Těším se až se setkají naše oči a zjistíme s kým máme vlastně tu čest.Tento souboj vyhrává pan neznámý,asi 4m od břehu se trhá má sestava.Myslím si,že to byl sumec,tak se ptám dvou místních rybářů a podle nich tady žádný sumec není,tak nevím...Do půlnoci už veký kapr nepřišel,ale má cívka za noc ještě 6x odvíjela.Kapři v rozmezí 40-50cm měli fakt chuť.Po půlnoci vytahuji pruty a jdu relaxovat na lehátko,nechytáme jen ryby,ale i opice....Bohužel můj kamarád Mirek bez záběru,ale....Je sobota ráno,krmíme,nahazujeme,přiložíme do ohně a s hrnkem kávy čekáme.Záběry na sebe nenechají dlouho čekat,zase vše do 50cm,ale potěší.Na návštěvu,ale i za prací přijíždí Vašek.Vyprávím mu co se mi v noci stalo a jeho odpověď potvrdila mé tušení.Sumec a není tu prý sám.Už i Míra poznává co je to povodit si rybu :D Co čert nechtěl,Míra přichází o velkého kapra,ale v 14:30 je tu Mirkův okamžik,dlouhý boj,boj mezi Mirkem a kaprem,kdo tentokrát vyhraje..., kapra 73cm už drží v ruce a fotíme.Mezitím naši staří známý 50tníci.V 16h zdolávám kapra 64cm.Do neděle kdy v 16h opouštíme tuto krásnou rybářskou lokalitu,máme nachytáno celkem 6ks velkých kaprů a to 74,64,73,77,80 a 83cm a dalších 13 kaprů do 50cm.Krásný víkend.DĚKUJEME VÁCLAVE!