Chyť a pusť

Blog

22.08.2012 09:20

Leština 2012

27 července je naplánovaná naše další výprava za Václavem Plíškem do Leštiny.Máme tuto vodu velmi rádi.Skvěle zarybněno,zázemí bez námitek a přátelé,to ticho,to ticho je k nezaplacení.Žádné známky civilizace,naprostý klid na odpočinek a relaxaci.Mirek přijíždí v 15h domů pobalí ještě pár věcí a vyráží.S semnou je to komplikovanější,práci mám časově náročnější a nakonec přijíždím až kolem 21hodiny.Mezitím Mirek párkrát volal,že ryby jsou aktivní a že už záběry měl,ale souboj vždy vyhrál kapr.Kamarád Mirek je skvělý a jsem hrdý,že ho znám a je mi ctí s ním kamarádit.Po příjezdu do Leštiny má už Mirek postavený bivak a vše potřebné je na svém místě,zakrmeno a tak i já vybalím věci,připravím pruty a nahazuji.Usedám a vychutnávám ten klid,dovolenou.Montáž volím halibut peletu v kombinaci s pop-up boilie.Funguje to,během hodiny vytahuji kapry.Nemá smysl tady popisovat den po dni,ale záběrů bylo nespočet a to jak přez den tak i v noci.Chytali jsme na doma vyrobené boilie s příchutí játra a pelety.Fungovalo to a naše spokojenost je neomezená.Ale je tu jedna věc kterou musím konstatovat,vím že to není jednoduché a tlak na tuto vodu se zvětšuje,ale tlamky kaprů jsou už značně potrhané až zánětlivé,leč se každá ryba ošetřila,tak to jistě nedělají všichni.Chce to více kontroly ze strany správce,jestli každý má desinfekci,podložku a vše co je uvedeno v rybářském řádu.Jsou zde trofejní ryby které a nejen ty,si zaslouží ze strany nás rybářů velkou péči.

09.10.2011 21:11

Druhá výprava do Leštiny 07-09.10.2011

Zdar všem,

v pátek dovolená a šupky do Leštiny.Celý týden se řádně připravujeme a nemůžeme se dočkat pátku až se zabivakujeme,zakrmíme a nahodíme pruty.Jsme na místě,snášíme věci od nově udělaného srubu na kterém se pilně pracuje,aby rybáři měli ještě krásnější zázemí pro čas který tráví u Vaška na rybách.První pelety a boilie dopadají na hladinu,rozbalujeme bivak,stojany a pruty a šup s montážema do vody. Vypadá to,že z rybníku snad někdo odnesl všechny ryby,do večera ani ploutev,ale jakmile se začalo šeřit,voda začala ožívat. A je to tady,cívka mého navijáku odvíjí a po záseku tuším,že to nebude žádné mimčo.Lisec 74cm,krásná,zdravá ryba.Pak se stalo něco k čemu jsem dostal potvrzení až druhý den.Záběr,cívka odvíjí jako zblázněná,sekám a to co je na druhé straně prutu nekompromisně maže pryč,nejde to zastavit.Ha a náhle to zastavilo,ale nejde s tím hnout.že by sumík.Když jsem se ptal na dravce,tak o sumci nikdo neřekl ani slovo.No nic,pokouším štěstí a zkouším tahat,ale marně.Vracím prut do stojanu a uvidíme.Asi po půl hoďce opět zazní příposlech a já mažu k prutu.Marně,to není možný,opět se snažím s tím neznámým lomcovat a odlepit ho ode dna,jojojo,navíjím,prut je onutý jako prase.Těším se až se setkají naše oči a zjistíme s kým máme vlastně tu čest.Tento souboj vyhrává pan neznámý,asi 4m od břehu se trhá má sestava.Myslím si,že to byl sumec,tak se ptám dvou místních rybářů a podle nich tady žádný sumec není,tak nevím...Do půlnoci už veký kapr nepřišel,ale má cívka za noc ještě 6x odvíjela.Kapři v rozmezí 40-50cm měli fakt chuť.Po půlnoci vytahuji pruty a jdu relaxovat na lehátko,nechytáme jen ryby,ale i opice....Bohužel můj kamarád Mirek bez záběru,ale....Je sobota ráno,krmíme,nahazujeme,přiložíme do ohně a s hrnkem kávy čekáme.Záběry na sebe nenechají dlouho čekat,zase vše do 50cm,ale potěší.Na návštěvu,ale i za prací přijíždí Vašek.Vyprávím mu co se mi v noci stalo a jeho odpověď potvrdila mé tušení.Sumec a není tu prý sám.Už i Míra poznává co je to povodit si rybu :D Co čert nechtěl,Míra přichází o velkého kapra,ale v 14:30 je tu Mirkův okamžik,dlouhý boj,boj mezi Mirkem a kaprem,kdo tentokrát vyhraje..., kapra 73cm už drží v ruce a fotíme.Mezitím naši staří známý 50tníci.V 16h zdolávám kapra 64cm.Do neděle kdy v 16h opouštíme tuto krásnou rybářskou lokalitu,máme nachytáno celkem 6ks velkých kaprů a to 74,64,73,77,80 a 83cm a dalších 13 kaprů do 50cm.Krásný víkend.DĚKUJEME VÁCLAVE!

02.10.2011 12:56

Hrušovský rybník

Co říci k tomuto revíru...

bohatě zarybněný,skvělé zázemí pro rybáře.Opravdu skvělá rybařina.Naš první jeseter.Opravdu překvapení z tohoto revíru,za 12h u vody máme s Mirkem každý asi 12 kaprů cca 65cm+, a jeden 82cm a asi 5 jeseterů. Hrušovský rybníkVíme od místních,že kapři kolem 15kg zde není problém.Sice se nám takového nepodařilo ulovit,ale věřím,že při další návštěvě se jistě podaří takového chlapáka ulovit.

02.10.2011 12:56

Jizera

Neznám těžší řeku na rybolov než je právě zmíněná řeka Jizera,Ti co tuto řeku znají naše slova jistě potvrdí.Ale když se zadaří,tak to stojí za to.Několikrát se nám stalo,že se pravidelně zakrmovalo (cca 3dny před samotným rybolovem) a víkend u vody byl neůspěšný,nebo jeden den pršelo a na víkend byla voda nahoře.Co Vám budu povídat,to prostě na....Ale jsou i takové dny,kdy prostě kapři mají žravou a zakrmováním si je udržíte tam kde potřebujete.Z Jizery jsou opravdu krásný kapři viz  Jizera .Doporučuji revír 411 025 ale i spodní část 411 026

02.10.2011 12:07

Kapr Leština

Ahoj všem,

často slyšíme jak ..rvíme vodu chytáním na boilie či pelety,ale máme s Mirkem jiný názor a s tím i vlastně zkušenosti a porovnání.Viz příklad chytání na nedávno navštíveném revíru Leština.Kamarádi a nejen z práce chytají na klasiku a tou je kukuřice,neříkám,že na kukuřici nechytáme,ale chceme od rybařiny víc a tím je lov trofejních kaprů o kterém naši kamarádi jen mluví a sní.Kaprů kolem 50-60cm jsme už nachytali dost a bylo nám výzvou poznat ty krasavce od 70cm + a váhou kolem 10kg +.Leština je velmi krásný revír v ještě krásnějším prostředí.Musíme pochválit Vaška-správce revíru.Skvěle zarybněno,velmi dobře se stará o vodu a okolí a rybáře.V pátek kolem 17h zastavilo naše auto na hrázi místního rybníka.Jsme překvapeni tou krásou která na nás dýchala ze všech stran.Vykládáme věci a přemýšlíme které místo zvolíme.Je jasno a první boilie a pelety dopadají do vody.Rozbalujeme své pruty,připravujeme montáže a nahazujeme.Kupodivu nečekáme dlouho a Mirkovi na  Halibut peletu namáčenou v dipu přichází první záběr.Prut se jenom oklepává a občas propadá swinger.Mirek seká a nevěřícně koukáme na candáta kolem 45cm.Ošetříme ranku po háčku a vracíme rybu zpět vodě.Mezitím párkrát prokrmíme a po 22h přichází první jízda.Cívka odvíjí a já zasekávám.Kapr 78cm o váze 9,26kg.Nádhera,srdce mi buší jako o závod,krásný lisec!Neodolal boilie od Václavíka.Na podložce ošetřím kapra a pouštím zpět do vody.Znovu nahazuji.Neuteče ani hodina a Mirkova cívka se rozbzučí na celý rybník,zásek a zdolávání.Uf,težký souboj a je nám jasné,že to nebude žádné mimčo.Šupík 82cma váhou 9,82kg.Trochu to zkrátím,jak mě,tak Mirkovi se už nepodařilo vytáhnout rybu na břeh.Ryba byla lepší a vyhrála souboj.A co vlastně naši kamarádi? Ano,vytáhl se jeden kapr který se vyháčkoval jěště ve vodě.Ale Martin zabodoval a měl jsem radost s ním.Na tento revír se budeme rádi vracet a teď už vím,že tam jedeme znovu.Nevím proč si myslí,že krmením boilie a peletama ..rvíme vodu,protože rybě nedáváme nic špatného,naopak,dostávají něco výživnějšího než je jen kukuřice.

Petrův Zdar

14.08.2011 20:07

První zpráva

Dnes byl spuštěn náš nový blog. Prosím sledujte jej, budeme se snažit přinášet vždy aktuální informace. Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.

Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.